Straszne?

– Czy jest to straszne, jak gry typu horror?
– Nie. Ani trochę !! Szczerze mówiąc to bardziej ekscytujące niż możesz sobie wyobrazić.

Przycisk panic

– Co jeśli chce wyjść podczas gry?
– To proste. W każdym pomieszczeniu znajduje się przycisk panic. Naciśnij go i możesz wyjść.

Pęcherz

– Co jeśli muszę iść do łazienki?
– Naciskasz przycisk panic i wychodzisz. Mistrz gry pozwoli Ci wrócić do gry. To nie zdarza się przecież zbyt często.

Zablokowane przedmioty

– Wiemy, że w pomieszczeniu jest kilka przedmiotów, które są zapieczętowane lub zablokowane. Dlaczego tak jest?
– Jeśli tak jest, to znaczy, że nie chcemy, żeby gracze przesuwali te przedmioty. Muszą ona zostać w odpowiedniej pozycji, aby działały poprawnie. Nie próbujcie więc przesuwać ich na siłę.

Błąd szyfru

– Co jeśli szyfr nie działa na zamek?
– Jeśli nie działa, to pewnie będzie działał na innym zamku. A może w ogóle się nie przyda;-)

Ślepa uliczka

– Co jeśli szyfr nie działa na zamkach lub konsolach pomimo, że próbowaliśmy już wszystkiego.
– Możliwe, że ten konkretny szyfr nie jest do niczego potrzebny. W grze znajduję się kilka ślepych uliczek, postaraj się bardziej;-)

Utknięcie

– Co jeśli czas się skończy?
– Nic. Mistrz gry pozwoli Wam wyjść i przegracie. Wróćcie i spróbujcie jeszcze raz;-)

Pomoc

– Czy możemy dostać jakieś wskazówki lub pomoc podczas gry?
– Oczywiście, że możecie !! Mistrz gry obserwuje jak wam idzie poprzez wbudowane kamery. Pomoże Wam, kiedy zobaczy, że utknęliście w martwym punkcie.

Przegapiona pomoc

-Co jeśli przegapimy podpowiedź na monitorze?
– Kiedy pomoc ma zostać wyświetlona usłyszycie sygnał dźwiękowy. Nie da się tego przegapić.

Uszkodzenia

– Co się stanie jeśli uszkodzę lub zniszczę, ważny przedmiot lub szyfr?
-Gra jest tak skonstruowana, że nie należy używać dużo siły, żeby coś otworzyć lub znaleźć ważny przedmiot. W przypadku dokonania z premedytacją uszkodzeń urządzeń, przedmiotów czy mebli, będzie trzeba pokryć koszty strat.